Konserwacja i serwis

Konserwacja i serwis

Jungheinrich oferuje kompleksowy program obsługi posprzedażowej

Powiększ zdjęcie za pomocą myszki

Kontakt z doradcą

Informacje podstawowe

  • Długotrwała gotowość do eksploatacji i bezpieczeństwo inwestycyjne systemu magazynowego klienta
  • Szybki kontakt z serwisem
  • Ponad 3000 własnych techników serwisowych w całej Europie

Wymagania naszych klientów stanowią podstawę dla naszych skutecznych koncepcji serwisowych realizowanych z pomocą własnych techników serwisowych oraz firm partnerskich. Zakres usług sięga od infolinii, przez zdalną konserwację, po wizyty serwisowe u klientów. Przeglądy i konserwacje, rejestracja usterek i ich usuwanie, naprawy i zaopatrzenie w części zamienne stanowią element naszego obszernego programu obsługi posprzedażowej.

Zalety wózka

  • Indywidualne koncepcje konserwacji dostosowane do indywidualnych potrzeb

Pokaż opisy zalet

Opisy zalet

Indywidualne koncepcje konserwacji dostosowane do indywidualnych potrzeb

Z usług można korzystać pojedynczo lub w ramach pakietu serwisowego, który jest ustalany indywidualnie z klientem. Serwis Jungheinrich zapewnia w całej Europie dostęp do usług własnych techników serwisowych. Ponad 950 techników w Niemczech i ok. 3000 w całej Europie zapewnia sprawność i długą żywotność systemów logistycznych naszych klientów.

Kontakt z doradcą

Zapytanie online

Masz jakąś sprawę, którą chcesz się z nami podzielić? Prześlij nam swoje zapytanie!

Zapytanie online