Konserwacja i serwis
Konserwacja i serwis
Jungheinrich oferuje kompleksowy program obsługi posprzedażowej
Powiększ zdjęcie za pomocą myszki
Informacje podstawowe
- Długotrwała gotowość do eksploatacji i bezpieczeństwo inwestycyjne systemu magazynowego klienta
- Szybki kontakt z serwisem
- Ponad 3000 własnych techników serwisowych w całej Europie
Wymagania naszych klientów stanowią podstawę dla naszych skutecznych koncepcji serwisowych realizowanych z pomocą własnych techników serwisowych oraz firm partnerskich. Zakres usług sięga od infolinii, przez zdalną konserwację, po wizyty serwisowe u klientów. Przeglądy i konserwacje, rejestracja usterek i ich usuwanie, naprawy i zaopatrzenie w części zamienne stanowią element naszego obszernego programu obsługi posprzedażowej.
Zalety wózka
-
Indywidualne koncepcje konserwacji dostosowane do indywidualnych potrzeb
Opisy zalet
Z usług można korzystać pojedynczo lub w ramach pakietu serwisowego, który jest ustalany indywidualnie z klientem. Serwis Jungheinrich zapewnia w całej Europie dostęp do usług własnych techników serwisowych. Ponad 950 techników w Niemczech i ok. 3000 w całej Europie zapewnia sprawność i długą żywotność systemów logistycznych naszych klientów.