Employee Corporate_[MAM-46541]

Jungheinrich podejmuje działania w celu ochrony klientów i pracowników

Jungheinrich podejmuje działania, które mają na celu zminimalizowanie potencjalnego wpływu koronawirusa na łańcuch dostaw i produkcję. W centrum naszych działań jest bezpieczeństwo naszych pracowników, klientów i partnerów biznesowych. 

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najważniejsze pytania.

17 marca 2020


Dr Lars Brzoska (Członek zarządu Jungheinrich) na dorocznej konferencji prasowej 2020:

“Ochrona zdrowia pracowników i bezpieczeństwo dostaw są naszym priorytetem w 2020 roku. Wszyscy stawiamy czoła wielkiemu wyzwaniu, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Chciałbym wyrazić wielką wdzięczność wszystkim pracownikom, którzy poświęcają się pracy i podchodzą do niej odpowiedzialnie każdego dnia, zwłaszcza w obecnej sytuacji. Wszyscy bardzo poważnie podchodzimy do sytuacji i podejmujemy wszelkie działania zapobiegawcze. Jestem przekonany, że Jungheinrich przetrwa tę trudną sytuację". 

Czy obecnie występują opóźnienia w produkcji bądź dostawach?

Naszym głównym celem jest zminimalizowanie wpływu obecnej sytuacji na naszych klientów. Nasz zespół odpowiedzialny za “łańcuch dostaw” spotyka się codziennie, oceniając rozwój sytuacji i gwarantując szybką reakcję. Produkcja jest w toku i dokładamy wszelkich starań, by wszystkie fabryki Jungheinrich pracowały normalnie.

Jednak ze względu na działania podejmowane przez rządy poszczególnych państw, których rezultatem są ograniczenia na wielu przejściach granicznych, mogą wystąpić opóźnienia w zaopatrywaniu naszych fabryk i dostawach produktów. Minimalizujemy jednak wpływ tych czynników na nasze realizacje wprowadzając pragmatyczne rozwiązania.

Bezpośrednio kontaktujemy się z klientami, których zamówienia mogą dotrzeć z opóźnieniem. Jeśli mają Państwo jakieś pytania odnośnie dostaw zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami handlowymi. 

Jakie wewnętrzne środki zapobiegawcze zostały wdrożone?

Jungheinrich wprowadził szereg działań zapobiegawczych chroniących zarówno swoich pracowników jak i partnerów biznesowych oraz gwarantujących ciągłość operacyjną. Powołaliśmy centralny sztab kryzysowy a także lokalne sztaby kryzysowe w poszczególnych krajach i oddziałach w celu zagwarantowania szybkiej komunikacji i natychmiastowego wdrożenia wytycznych w całej organizacji. 

Wprowadzone zostały środki prewencyjne dotyczące higieny (zgodnie z rekomendacjami Światowej Organizacji Zdrowia). W sposób ciągły uaktualniamy i przekazujemy informacje nt. zapobiegania zarażeniu wirusem. Obejmują one dokładną instrukcję dbania o higienę i określonych zachowań prewencyjnych, zakaz podróży służbowych na całym świecie oraz znaczne ograniczenie spotkań i konferencji. Bardzo prosimy o wyrozumiałość

Czy nadal odbywają się wizyty u klientów i kontrahentów?

Obsługa posprzedażowa opiera się na zaufaniu - a my nie chcemy go zawieść, zwłaszcza w tak trudnym momencie. 

Biorąc pod uwagę obecną sytuację, Jungheinrich skupia swoją uwagę na usługach serwisowych i dopasowuje ich działanie do konkretnych przypadków.

Podczas planowania pracy dostosowujemy się do zaleceń rządu odnośnie ograniczenia bezpośredniego kontaktu z innymi osobami. Jednakże spotkania z klientami są jednym z naszych najważniejszych obowiązków.

Nasi pracownicy sprawdzają harmonogramy i jeśli zajdzie taka potrzeba i konieczność, w indywidualnych przypadkach będą się kontaktować z klientami z propozycją ustalenia późniejszych terminów wizyt serwisowych.

Prosimy o wyrozumiałość w przypadkach, kiedy nasi doradcy handlowi będą się z Państwem kontaktować w celu wspólnego ustalenia nowych terminów planowanych spotkań.

Oczywiście jesteśmy do pełnej dyspozycji w sytuacjach, które mogłyby mieć znaczący wpływ na ciągłość pracy w Państwa firmie. W tych szczególnych wypadkach technicy serwisu Jungheinrich będą odbywać wizyty, zwłaszcza w przedsiębiorstwach, które mają teraz szczególne znaczenie (zakłady farmaceutyczne, medyczne, supermarkety itd.). Zakładamy, że bezpieczeństwo pracowników jest dla Państwa tak samo ważne jak dla Jungheinrich i w zakładach produkcyjnych zachowywane są najwyższe standardy bezpieczeństwa. 

Jungheinrich przygotowuje się na różnorodne scenariusze, wprowadzając jasne struktury raportowania, które umożliwiają podejmowanie szybkich działań.

Prowadzimy systematyczną ewidencję pracy naszych doradców, którzy są aktualnie do Państwa dyspozycji w poszczególnych oddziałach i chętnie udzielimy wszelkich informacji na ten temat.