Stage Systemy logistyczne
Nieważne gdzie i kiedy – zawsze w pełnej gotowości

Serwis systemów logistycznych

Firma Jungheinrich łączy kompetencje producenta, z wiedzą i doświadczeniem dostawcy. Zapewniamy niezawodne wsparcie techniczne, najbardziej rozbudowaną sieć serwisową w branży i szybką dostawę części zamiennych, czyli kompleksową obsługę serwisową przez cały okres użytkowania. 

Jesteśmy do dyspozycji przez całą dobę!

Jeśli jakaś usterka ogranicza wydajność Państwa magazynu zapewniamy wsparcie i przywracamy sprawność systemu. Nasi eksperci, bogaci w wieloletnie doświadczenie, zdalnie pomagają w rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem, a jeśli usunięcie awarii w taki sposób nie jest możliwe, jeden z naszych wykwalifikowanych techników serwisowych szybko zjawia się u klienta. Na całym świecie obowiązują jednolite, wysokie standardy jakości Jungheinrich, dzięki czemu mogą być Państwo pewni, że przestoje systemu logistycznego będą zredukowane do absolutnego minimum. 

Content Systemy logistyczne

Przegląd usług serwisowych

Usługi serwisowe skrojone na miarę 

Ścisła współpraca między centralną infolinią pomocy technicznej a serwisem, gwarantuje wysoką efektywność oraz sprawne działanie systemu logistycznego.  

Najważniejsze zalety serwisu systemów logistycznych

  • Wysokie bezpieczeństwo procesów – dzięki gwarantowanej sprawności systemów
  • Gwarancja niezmienności i przejrzystość kosztów – dzięki indywidualnym ofertom serwisowania 
  • Oszczędność czasu – jeden partner odpowiedzialny za cały system logistyczny
  • Dłuższa żywotność instalacji – dzięki regularnym przeglądom i odpowiedniej konserwacji
  • Wyższa wydajność – więcej czasu na wykonywanie innych działań 

Serwis systemów logistycznych

Poczucie bezpieczeństwa dzięki serwisowi systemów logistycznych Jungheinrich

Zawsze i wszędzie Jungheinrich dba o to, by Państwa instalacje i urządzenia były w stanie gwarantującym sprawne działanie systemu logistycznego.

Serwis Jungheinrich obejmuje następujące usługi:

Wszystkie usługi serwisowe dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klienta.


Służymy poradą. Skontaktuj się z nami, aby ustalić termin konsultacji!


Wsparcie techniczne systemów logistycznych

Content Systemy logistyczne (1)

Nieograniczona dostępność – pomoc techniczna systemów logistycznych Jungheinrich działa przez całą dobę

Pracownicy działu wsparcia są osobami pierwszego kontaktu w razie awarii lub zapytań dotyczących systemu logistycznego. Są to pracownicy z wieloletnim doświadczeniem, którzy zazwyczaj potrafią natychmiast rozwiązać większość zgłoszeń za pomocą dostępu zdalnego. Jeśli usunięcie awarii w taki sposób nie jest możliwe,nasi pracownicy niezwłocznie wysyłają technika serwisowego do klienta, ponieważ u nas serwis i pomoc techniczna pracują „ręka w rękę”.
Na ważne zgłoszenia reagujemy zazwyczaj w przeciągu kilku minut, maksymalnie pół godziny. W taki sposób minimalizujemy ryzyko przestojów i zapewniamy maksymalną wydajność Twojego systemu przez 365 dni w roku. 

Nasza pomoc techniczna świadczy usługi w następujących obszarach:

Content Systemy logistyczne – karta
Serwis_technik_akcja

Globalna sieć Jungheinrich – zawsze i wszędzie blisko Ciebie.

Dzień w dzień ponad 4800 doświadczonych techników serwisowych firmy Jungheinrich i łącznie ponad 6300 pracowników w sektorze obsługi posprzedażowej na całym świecie troszczy się o to, by Twoje procesy logistyczne były realizowane sprawnie i bezpiecznie. Bazujemy przy tym na naszych kompetencjach producenta oraz na najnowocześniejszych narzędziach diagnostycznych i wysokiej dostępności części zamiennych. 

Służymy poradą. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu konsultacji!

kontakt ogólny

Kontakt z doradcą

Jungheinrich

Telefon

801 300 801

Skontaktuj się z nami