EFG 320 batterychange with crane_[MAM-31254] (3)
Zdalna pomoc Specjalisty Serwisu

Serwis na telefon

Najnowsza usługa Jungheinrich umożliwia jeszcze szybsze zapobieganie przestojom w pracy! 

Wiemy, jak ważna jest pełna dostępność sprzętu. Czasem drobne usterki, które mogliby Państwo naprawić sami, zatrzymują pracę w magazynie. Dlatego uruchomiliśmy usługę Serwis na telefon. Umożliwia ona kontakt z Działem Serwisu, uzyskanie wskazówek i szybki powrót do pracy. 

SERWIS NA TELEFON - KROK PO KROKU 

serwisnatelefon 1. Wysłanie zgłoszenia do Działu Serwisu przez formularz.
2. Kontakt telefoniczny lub mailowy Specjalisty Działu Serwisu.
3. Zebranie informacji o usterce.
4. Działania zmierzające do postawienia diagnozy.
5. Udzielenie porady dotyczącej naprawy lub informacji o konieczności wezwania Technika Serwisu. 
6. Przeprowadzenie ankiety satysfakcji. 

Ważne! Stawiamy na bezpieczeństwo zarówno sprzętu, jak i klienta, dlatego w przypadku gdy próba zdalnego zdiagnozowania przyczyn awarii lub zaproponowanie sposobu postępowania jest utrudnione Specjalista Działu Serwisu informuje o konieczności wezwania Technika Serwisu.

FAQ - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi