Czat wyłączony
Oferujemy możliwość skontaktowania się z nami za pomocą chatu, ale ze względu na obecne preferencje dotyczące plików cookies nie możemy jeszcze wyświetlić czatu. Prosimy o zmianę preferencji.
Aby aktywować funkcję czatu, zaakceptuj pliki cookies.
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Nasze rozwiązania
Nasze rozwiązania
Technologia litowo-jonowa Jungheinrich
Technologia litowo-jonowa Jungheinrich
Nasze rozwiązania
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Produkty
Produkty
Wózki widłowe używane
Produkty
Produkty
Energia i technika ładowania
Energia i technika ładowania
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Systemy
Systemy
Automatyczne systemy magazynowe
Automatyczne systemy magazynowe
Systemy
Systemy
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
O nas
O nas
O nas
O nas
O nas
O nas
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
PROFISHOP
20 października 2021 odbyła się kolejna edycja Dnia Otwartego Jungheinrich. Event od lat wpisuje się w kalendarz ważnych wydarzeń branży intralogistycznej.
Firma po raz drugi zorganizowała go online - tym razem w wirtualnym magazynie. W jednym z korytarzy roboczych, pośród regałów firmy dyskutowano o tym, co dziś w branży najważniejsze: o automatyzacji procesów, cyfryzacji, energii, zrównoważonym rozwoju. Tempo dyskusji nadawał Artur Olejniczak z Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Wydarzenie było okazją do zaprezentowania wielu nowości firmy. Swoją polską premierę miał podnośnikowy wózek widłowy w technologii li-ion ERD 220i oraz AGV EKS 215a. Uczestnicy mogli poznać także nowy system FMS do zarządzania flotą, a także zobaczyć, jak wózki używane Jungheinrich pracują u jednego z klientów firmy. Dzień Otwarty cieszył się zainteresowaniem, o czym świadczy wysoka frekwencja - ponad 300 zrejestrowanych osób. Przez ponad cztery godziny liczba uczestników oglądających na żywo event utrzymywała się na praktycznie niezmiennym poziomie i wynosiła prawie 200.
„Firma Jungheinrich innowacyjność ma wpisaną w swoje DNA. To nasze zobowiązanie wobec klientów i partnerów biznesowych, aby oferować im nowoczesne produkty. Ale to także wykorzystywanie najnowszych technologicznie rozwiązań w innych obszarach działalności firmy. Potwierdzeniem tego był tegoroczny Dzień Otwarty Jungheinrich. Cieszymy się z dużego zainteresowania wydarzeniem i już dziś zapraszamy na kolejne.” – mówi specjalistka ds. komunikacji marketingowej i PR, Magdalena Zawisza.
Newsletter
Zarejestruj się teraz