Takie rozwiązanie łączy specjalną sekcję ładunkową ze standardową jednostką napędową, tworząc w ten sposób dokładnie taki wózek, jaki jest potrzebny do indywidualnych procesów produkcyjnych i logistycznych. Aby opracować dostosowane do potrzeb rozwiązania transportowe do zastosowań przemysłowych, łączymy zaawansowaną inżynierię i innowacje z doświadczeniem procesowym i produkcyjnym jednego z wiodących na świecie dostawców w dziedzinie logistyki wewnętrznej.
Dla Jungheinrich specjalne konstrukcje stanowią szczyt koncentracji na kliencie. W zależności od poziomu dostosowania i wymaganej ilości, możemy wyprodukować specjalne wózki w małych ilościach, jako niestandardowe zamówienia lub jako jednorazowe jednostki. Dokładamy wszelkich starań, aby efekt końcowy spełniał wymagania klienta.
Przemysł motoryzacyjny
Przenośnik samochodowy EJE M20-CT, EJE 30-CT
Wyzwanie:
- Branża: Przemysł motoryzacyjny
- Obciążenie: Różne modele samochodów
- Miejsce pracy: np. warsztat prototypów
- Wózek widłowy: Tryb pieszy, specjalne dopasowanie do osi samochodu, ekstremalna elastyczność
Rozwiązanie:
- Car Mover EJE M20-CT, EJE 30-CT
- Specjalna sekcja ładunkowa z mocowaniem zaciskowym
- Wyposażenie teleskopowe umożliwiające dostosowanie do każdego transportowanego modelu samochodu
- Obrót wokół osi pojazdu dzięki obrotowym kołom ładunkowym
Drukowanie / Papier
Transporter zwojów papieru ESK 30
Wyzwanie:
- Gałąź przemysłu: papier
- Ładunek: rolki papieru
- Miejsce pracy: wykańczanie papieru
- Wózek: do jazdy, siedzenie boczne i stojące, udźwig 3000 kg
Rozwiązanie:
- Transporter zwojów papieru ESK 30
- Sekcja ładunkowa z przyspawanym wspornikiem
- Tandemowe rolki ładunkowe, bez hamulców
- Całkowita długość/szerokość: 2650/1200 mm
- Wysokość podnoszenia: 125 mm
- Zwoje papieru o średnicy od 690 do 1510 mm
Transporter rolek drukujących EKE 20 P
Wyzwanie:
- Branża: wydawca
- Ładunek: rolki drukujące
- Miejsce zastosowania: drukarnia
- Wózek: jazda na wózku, siedzenie boczne
- Udźwig: 2000 kg
Rozwiązanie:
- Transporter zwojów druku EKE 20 P
- Platforma do podnoszenia urządzenia
- Mechanizm blokujący dla bezpiecznej jazdy po łuku
- Wygodna pozycja siedząca nawet na dłuższych trasach transportowych
- Prędkość jazdy przy ponad 25° blokadzie kierownicy
- Odblokowanie sekcji ładunkowej tylko na stojącym wózku
Transporter bębnowy ETB 35
Wyzwanie:
- Gałąź przemysłu: branża papiernicza
- Ładunek: rolki kartonu
- Miejsce zastosowania: produkcja kartonów
- Wózek: do jazdy, siedzenie boczne
- Udźwig: 3500 kg
Rozwiązanie: Transporter rolek ETB 35
- Trzpień ze zdalnym sterowaniem, bezstopniowo obracany w lewo i w prawo
- Hamowane koła ładunkowe Vulkollan
- Całkowita długość: 2670 mm
- Całkowita szerokość: 1740 mm
- Wysokość podnoszenia: 1550 mm
- Odległość od środka ładunku: 675 mm
- Moment obrotowy trzpienia: 11.000 Nm
- Pojedynczy maszt
Transporter zwojów papieru ETW 60
Wyzwanie:
- Klient: Scheufelen GmbH
- Branża: papier
- Ładunek: rolki papieru
- Miejsce zastosowania: drukarki
- Wózek: do jazdy, siedzenie boczne
- Udźwig 6000 kg
Rozwiązanie: Transporter zwojów papieru ETW 60
- Hydrauliczny układ kierowniczy
- Sekcja ładunkowa jako jednostka kołnierzowa
- Koła ładunkowe Vulkollan (295 x 100 mm)
- Całkowita długość: 4100 mm
- Całkowita szerokość: 1120 mm
- Podbieracz zaciskowy
Wózek widłowy EDB 100
Zadanie:
- Branża: przemysł opakowaniowy
- Obciążenie: narzędzia prasy drukarskiej
- Zastosowanie: obszar produkcyjny
- Wózek: obsługiwany przez pieszego z ramieniem sterowniczym, udźwig 7000 kg
Rozwiązanie:
Wózek widłowy EDB 100
- Szerokotorowa sekcja ładunkowa z przyspawanym jednomasztowcem
- Wózek podnoszący z przyspawaną specjalną sekcją ładunkową
- Zmodyfikowane przełożenie układu kierowniczego
- 4 koła ładunkowe Vulkollan (bez hamulców)
- Prędkość jazdy z ładunkiem: 3,5 km/h
Produkcja
Transporter bębnowy ETB 80
Zadanie:
- Branża: producent blachy stalowej
- Potrzeba transportowa: blacha stalowa (stal w kręgach)
- Miejsce zastosowania: magazyn/obszar produkcyjny z płytkami stalowymi
- Wózek widłowy: do jazdy, siedzenie boczne
- Udźwig: 8000 kg
Rozwiązanie:
Transporter trzpieni ETB 80
- Podbieracz trzpieniowy
- Poszerzone urządzenie do podnoszenia ładunku
- Sekcja ładunkowa jako jednostka kołnierzowa
- Pojedynczy maszt
- Lustro do dokładnego pozycjonowania trzpienia
- Drzwi wejściowe, stalowe zabezpieczenie antykolizyjne, wzmocnione poszycie
- Specjalne opony
Transporter rynnowy EDB 20
Zadanie:
- Gałąź przemysłu: obróbka stali
- Ładunek: stopiona stal w korytach
- Miejsce zastosowania: odlewnia
- Wózek: obsługa piesza, urządzenie przechylające
- Udźwig: 2000 kg
Rozwiązanie:
Transporter rynnowy EDB 20
- Wyjątkowo odporne na wysoką temperaturę poszycie dookoła
- Pierścień pod napięciem do czułego przechylania muldy
- Łatwy w obsłudze elektryczny dyszel do obsługi przez pieszych
- Poszerzone ramiona podporowe dla maksymalnej stabilności
- Listwa dookoła zapewniająca bezpieczny odstęp od obrysu wózka
- Pojemnik wypełniony piaskiem do zbierania kapiącej stopionej stali
Przedłużacz dźwigu EDB 135
Zadanie:
- Branża: Dostawca dla branży motoryzacyjnej
- Obciążenie: Narzędzia do konwertera termicznego
- Obszar zastosowań: Hale produkcyjne
- Wysokość podnoszenia co najmniej 1500 mm
- Udźwig: 7500 kg przy środku ciężkości = 1200 mm
Rozwiązanie:
Przedłużenie dźwigu EDB 135
- Jednostka napędowa: ED
- Obrotowe ramię żurawia
- Boczna regulacja wysięgnika za pomocą siłownika hydraulicznego dwustronnego działania
- Tandemowe koła nośne Vulkollan
- Pojedynczy maszt
- Regulacja prędkości
Dźwig mobilny EDK 06
Zadanie:
- Branża: motoryzacyjna
- Ładunek: narzędzia/elementy robocze
- Miejsce zastosowania: montaż
- Wózek: obsługa piesza
- Udźwig 600 kg
Rozwiązanie:
Żuraw samojezdny EDK 06
- Możliwość przedłużenia do 7200 mm
- Sterowanie napędem za pomocą 3-fazowego silnika prądu przemiennego (zasilanie akumulatorowe)
- Sterowanie żurawiem za pomocą 3-fazowego silnika AC (podłączonego do zasilania sieciowego)
- Ramiona teleskopowe z hydraulicznymi stabilizatorami
- Obsługa żurawia również drogą radiową
Transporter belek EDK 90
Zadanie:
- Gałąź przemysłu: produkcja kabli
- Ładunek: bębny kablowe o różnych rozmiarach
- Miejsce zastosowania: obszar produkcyjny
- Wózek: wersja piesza/jezdna, ładowarka budowlana i przeładunkowa
- Ładowność: 9000 kg
Rozwiązanie:
Transporter dźwigarowy EDK 90
- Sekcja ładunkowa z adapterem
- Składana platforma stojąca
- Ładunek uniesiony nad ziemię
- Łoże podporowe do zwijania bębna kablowego
- Urządzenie podnoszące zabezpieczone zatrzaskiem
- Długość całkowita: 3405 mm
- Szerokość całkowita: 2025 mm
Jednostka ładunkowa przenośnika rolkowego ETW 22
Zadanie:
- Gałąź przemysłu: przemysł meblarski
- Ładunek: klocki drewniane
- Miejsce zastosowania: cięcie klocków drewnianych/sklep
- Wózek: do jazdy, siedzenie boczne
- Udźwig 2000 kg
Rozwiązanie:
Rolkowa jednostka ładunkowa ETW 22
- Podwozie z 8 pojedynczymi kołami
- Platforma hydrauliczna do podnoszenia, opuszczania i obracania ładunku
- Dwa niezależnie napędzane przenośniki rolkowe
- Hydrauliczny zacisk przytrzymujący (teleskopowy)
- Całkowita długość: 4025 mm
- Szerokość całkowita: 1750 mm
Przemysł chemiczny i farmaceutyczny
Platformowy wózek widłowy ETH-P 100
Zadanie:
- Gałąź przemysłu: chemikalia
- Ładunek: szyby z pleksiglasu
- Miejsce zastosowania: piece
- Wózek: do jazdy, siedzenie boczne
- Udźwig: 10.000 kg
Rozwiązanie:
Wózek platformowy ETH-P 100
- Wysokość wejścia od 310 do 490 mm
- długość całkowita: 4650 mm
- szerokość całkowita: 1120 mm
- wysokość podnoszenia: 300 mm
- długość platformy: 3100 mm
- korba oscylacyjna windy na czerwonej tulei
- sprężyny naciągowe przyspieszające opuszczanie
Napoje
Wózek podnośnikowy EDC 370
Zadanie:
- Przemysł: Wino
- Ładunek: Skidy ze zbiornikami na wino
- Miejsce pracy: Piwnica na wino
- Wózek: Praca wyłącznie piesza bez platformy stojącej, sterowanie rumplem, udźwig 8000 kg
Rozwiązanie:
Wózek podnoszący EDC 370
- Długość wideł 2 000 mm
- Wzmocnione podwozie
- Wzmocniona specjalna sekcja ładunkowa
- Maszt jednostopniowy
- Przekrój wideł o przekroju skrzynkowym (pręty zewnętrzne): h = 140 mm, t = 30 mm, e = 230 mm
Lotnisko
Wózek paletowy ETE 475
Zadanie:
- Branża: Logistyka
- Ładunek: Skrzynie ładunkowe
- Miejsce pracy: Lotnisko
- Wózek: Jazda, siedzenie boczne, udźwig 7 500 kg
Rozwiązanie:
Wózek paletowy ETE 475
- Długość wideł 3000 mm
- Trzy widły
- Hamulec magnetyczny
- Wyjmowanie akumulatora z obu stron
- Opony Vulkollan