Formularz kontaktowy
801 300 801 Infolinia
Znajdź lokalizację
1000. ETV 216i Penny Italien_JPG
16.11.20 15:45

Tysięczny wózek widłowy Jungheinrich ETV 216i

Po dwóch latach od światowej premiery na rynek trafił tysięczny model nowoczesnego wózka wysokiego składowania z akumulatorem litowo-jonowym Jungheinrich ETV 216i.

Jungheinrich ETV 216i to wyjątkowo komfortowy i wydajny wózek widłowy. Zmieniono w nim całkowicie konstrukcję pojazdu. Duży akumulator kwasowo-ołowiowy zastąpiono kompaktowym litowo-jonowym, dzięki czemu uzyskano dodatkową przestrzeń dla operatora. Ma on teraz nie tylko dużą swobodę ruchów, ale również znacznie lepszą widoczność. Dodatkowo kompaktowe wymiary urządzenia sprawiają, że podczas manewrowania w korytarzach magazynowych ETV 216i jest wyjątkowo zwrotny. Wszystkie te elementy wpływają także na zwiększenie bezpieczeństwa pracy.

Tysięczny model Jungheinrich ETV 216i trafił do magazynu sieci sklepów spożywczych Penny we Włoszech. Z jego zalet skorzysta nie tylko firma. Wydajniejsza praca na magazynie oznacza bowiem także szybsze realizowanie zamówień dla klientów końcowych.

Wszystkie wózki wysokiego składowania dostarczone do sklepów Penny opierają się na technologii litowo-jonowej. Dzięki mniejszemu zużyciu energii i dłuższej żywotności akumulatora zmniejszą się koszty eksploatacyjne. Krótkie okresy ładowania umożliwiają całodobową pracę wózkami. ETV 216i składują ładunki o masie do 1600 kg na wysokości do 10,7 metra.

Gianfranco Virgillo, kierownik magazynu Penny we Włoszech: „Dzięki ETV 216i komfort pracy operatora jest wyższy niż kiedykolwiek wcześniej. Urządzenie oferuje więcej miejsca na ręce i nogi, a dzięki wyżej usytuowanemu fotelowi lepszą kontrolę otoczenia. Te znaczące ulepszenia są możliwe dzięki wyeliminowaniu dużej komory akumulatora. Konstrukcja jest bardziej funkcjonalna, zarówno pod względem komfortu pracy, jak i wynikającej z tego wydajności.”

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego wyboru. Sklep Penny posiada obecnie trzy magazyny, w których korzystamy z wózków widłowych do kompletacji oraz wózków wysokiego składowania z akumulatorami litowo-jonowymi. Biorąc pod uwagę dotychczasowe doskonałe wyniki, zamierzamy zakończyć wymianę floty do 2021 roku i zastosować rozwiązania li-ion we wszystkich innych lokalizacjach ”- mówi Angelo Loffredo, kierownik logistyki w Penny we Włoszech.